maanantai 9. maaliskuuta 2009

kp22

Oireita tänään:

-Maha turvoksissa kuten yleensäkin ennen kuukautisia.
-Iltapäivällä oli hitusen paha olo
-Kauhee nälkä, maha tuntuu tyjältä vaikka ihan hetki sitten olisi syönyt.
-Alakuloisuutta ja epätoivoa tyyliin "mieheni ei kuitenkaan rakasta minua, en ole mitään, elämäni menee hukkaan, olen vanha lehmä" -Tämä muuten yksi mitä epäilen josko kuukautiseni alkaisivat sittenkin...? En ole kuullut että alkuraskauteen liittyisi alakuloa.
-Paperiin tuli ihan pieni ruskea tuhru viiva.
-Mahaa puristelee välillä tylpästi sisältä.

Välillä olen varma että olen raskaana ja sitten taas välillä tuntuu että tuskin olen. Rinnatkaan eivät ole tänään olleet yhtään kipeät..

Raskauslaskuri sanoo että olen 3 viikkoa raskaana, vaikka hedelmöitys olisi tapahtunutkin viikko sitten. Tämä oli minullekkin uutta että raskausviikot lasketaan edellisten kuukautisten alkamispäivästä.

Mielenkiintoisia aikoja.. jos testi on viikon kuluttuja plussa niin maailmani kyllä muuttuu siinä hetkessä.. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti