tiistai 21. huhtikuuta 2009

Ihan saletisti vauva kyydissä..

Olen täällä maalla yksin tämän viikon ja apteekkiin on matkaa. Puoliskoni tulee reissulta perjantaina ja ajattelin odottaa testin tekemistä sinne asti vaikka mielessäni oli josko yllättäisin.

Tälläkin hetkellä kun kirjoitan, alavatsassani tuntuu pientä poltetta. Tätä ei ole jatkuvasti mutta olen huomannut että iltapäivisin polttoja on enemmän. Tai menkkakipuja, milläö kukanenki haluaa tätä tunnetta kutsua. :)

Muutamia oireita viime päiviltä:

-Väsymys. Ei niinkään laiska olo vaan uninen. Haluaa ennenmmin nukkua päiväunia ja surffailla netissä, entä kuin kipaista parin tunnin lenkkiä apteekkiin ja takaisin.
-Poltot.
-Repäisykivut yskiessa.
-Tänään vihlo ensimmäisen kerran navan takaa. Tätä tuntemusta olinkin jo ehtinyt odottaa. Siis tuomioni on: SALETISTI RASKAANA! :)

Toissapäivänä puolisoni soittaessa sanoin loppuun ohimennen, että "taidan olla jälleen raskaana, tai siis olen kyllä varma siitä". Johon puolisoni hymähti/naurahti onnellisen kuulosena ja sanoi että "no onneksi olokoon vuan!". Minä tietenkin onnittelin myös häntä ja mulle jäi oikein hyvä mieli. Tässä tilanteessa haluaa todella olla rakkaan ihmisen kanssa. Jakaa ilot ja pelot.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti